Septembarski počeci

Ne znam zašto je septembar i nakon mog završetka školovanja u formalnom obrazovnom sistemu ostao mesec novih početaka.

On je kao ona prva epizoda u novoj sezoni nekog sitkoma. Predstavljaju se novi likovi, odlaze stari, postavlja se novi zaplet, sa novim antagonistima. Mnogima se menja i špica.

Mislim da je većina ove godine do sada bila jedna od onih takozvanih filler sezona, u kojima se ništa specijalno ne dešava. Samo se karakter glavnog lika učvršćuje kroz mnoge sporedne situacije.

Sada je vreme za neku akciju. Veoma sam srećna što imam i šta da najavim za ovu sezonu!

Danica, devojka koja se pridružila pisanju na ovom blogu, i ja kojoj je neophodno da aktivira svoje nervne ćelije, pokrećemo podkast (radio emisiju)!

Ime projekta je Posmatranje sa učestvovanjem, a bavićemo se uobičajenim temama, ali kroz antropološke naočare.

Ono što me iznenađuje jeste što se ne plašim. Nemam tremu. Znam da ovo radimo iz zabave, i znam da nam je jedini cilj da mi budemo srećne.

Ono što se dešava kad čovek krene nešto da radi iz razloga što to zaista želi, jeste da ima podršku od ljudi koji su zaista važni. V.K. nam je kreativni direktor, imamo akademsku ispomoć i ispomoć za prevođenje epizoda.

Podrška je nešto čemu se uvek nadam, ali njen intezitet me je i ovog puta pozitivno iznenadio.

Ponekad zaboravim koliko su ljudi oko mene neverovatna sila.

U suštini, iako još uvek nije izašla nova epizoda, znam da će ovo biti nešto na šta sam ponosna. Zato što radim nešto što volim, zato što radim sa ljudima koji su iskreni prijatelji i zato što ne očekujem ništa osim da barem nekome izmamim osmeh na lice.

Vaša Natalija


Posted

in

by

Tags:

Comments

Постави коментар